czwartek, 31 maja 2018

B.N. Toler - "Tam, dokąd zmierzamy"


Mamy już koniec maja, od nowego roku stan mojej biblioteczki bardzo się powiększył. Do spisu ulubionych książek oraz autorów z pewnością dołączy książka, z którą dziś do was przychodzę. Powieść ta pochodzi od Wydawnictwa Niezwykłego i jest bardzo niezwykła. Kiedyś bardzo lubiłam dość popularny serial "Zaklinaczka duchów", więc jeśli chociaż trochę lubicie ten temat, to właśnie ta książka przypadnie wam do gustu. 



"Chwile przychodzą i odchodzą; są jak szybie przebłyski czasu. A jednak mogą mieć największy wpływ na nasze życie. Albo je złapiemy i wykorzystamy do naszych potrzeb, albo wypuścimy. Te, którym pozwalamy odejść, wiążą się z nami najsilniej - ponieważ żal jest czymś, co nigdy nas nie opuszcza."

Charlotte to z pewnością ciekawa postać. Rodzice uważają ją za wariatkę, ale czy nią jest? Dziewczyna ma pewien dar, który albo jest błogosławieństwem, albo przekleństwem. Widzi zmarłych, ich dusze, które są w zawieszeniu pomiędzy śmiercią, a przejściem na drugą stronę. Dziewczyna pomaga im przejść do lepszego świata oraz stara się zapewnić spokój ich rodzinom. Wyjaśnia nierozwiązane sprawy, nie raz pomaga odnaleźć ciała. Kiedy pewnego dnia, wszystko ją przytłacza, chcąc podążyć lepszą drogą, spotyka Ike, który ją powstrzymuje. Zawierają umowę, że ona pomoże jemu, a on jej. Jak wygląda przyjaźń dziewczyny z duchem? Z pewnością po tym krótkim opisie nie spodziewacie się niczego co mogłoby was zaskoczyć, a jednak dzięki tej historii uważam, że ta książka zajmie ważne miejsce na moim regale. 


"Dopóki śmierć nie zapukała do moich drzwi, nie czułam, że naprawdę żyję. I nie wiedziałam, czym jest miłość, dopóki Ike nie przywrócił mnie do życia. Dał mi drugą szansę, przywożąc mnie do tego miasteczka i pokazując jego piękno."

Opowieść, którą przygotowała dla nas autorka ściska za serce od pierwszych stron. Płacz przychodzi niemal od razu. Wzrusza i pokazuje jakie życie potrafi być trudne. Jak ludzie sobie radzą, albo nie radzą ze stratą bliskich. Pokazuje nam również jakie uczucia potrafią być skomplikowane, a przyjaźń oddana. Zawiera wątek romantyczny przez co dobrze się ją czyta. Paranormalny romans? Cóż nigdy nie myślałam, że coś takiego wywoła u mnie tyle emocji i tak bardzo mi się spodoba. Wciąga niemal od razu. Napisana lekkim językiem. Co do fabuły to z pewnością jest nieszablonowa, i nieschematyczna. Uważam, że właśnie książka "Tam, dokąd zmierzamy" zasługuje na szanse jaką możecie jej dać. Przeczytajcie ciekawą, momentami śmieszną, ale przede wszystkim bardzo wzruszającą powieść, po której zostaniecie z kacem książkowym. Nie mogę zdradzić nic więcej na temat tej książki, ponieważ wszystko musicie przeżyć Wy sami. Ja jak najbardziej polecam!!

Premiera 9 maj 2018 

Moja ocena 10/10
Anna Gołuch-Bidas  

Za możliwość przeczytania tej fantastycznej książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Niezwykłemu



15 komentarzy:

  1. Ta historia podbiła moje serce!! ❤️❤️ Pięknie napisana recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza! Bardzo się cieszę, że moja recenzja się podoba!

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Bardzo chcę przeczytać tę książkę, już sam pomysł na dar widzenia duchów jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Pomysł genialny! Nie pozostaje nic innego jak biec do księgarni i kupować!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Uwielbiam tę książkę. Również dałam jej 10/10, bo zdecydowanie na to zasługuje. Przepiękna historia warta przeczytania. Będę ją polecać każdemu :D Mam nadzieję, że wydawnictwo wyda pozostałe książki autorki, bo jak są tak dobre jak powyższa, to chcę wszystkie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie klimaty nie za bardzo moje, jednak myślę, że warto próbować nowych rzeczy. W szczególności przekonała mnie wzmianka o emocjonującym początku.
    Pozdrawiam,
    Kasia z http://czarnonakreatywnym.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała książka jest pełna emocji i trzyma w napięciu. Myślę, że warto !
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja się zakochałam w tej książce, nie przypuszczałam, że tak mi się spodoba i tak złapie mnie za serce :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką ochotę na tę książkę! <3 Wydawnictwo Niezwykłe wydaje naprawdę niezwykłe książki i już nie mogę się doczekać aż przeczytam "Tam dokąd zmierzamy".
    Pozdrawiam i obserwuję. :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! To jedno z najlepiej zapowiadających się wydawnictw!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. już wiem na co przeznaczę częśc moich osiemnastkowych pieniążków które dostałam w prezencie haha <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger