czwartek, 28 czerwca 2018

Vi Keeland - "Egomaniac"

"Może to kwestia tego, że było już późno, a może dotarło do mnie, że straciłam oszczędności swojego życia i nie miałam gdzie przyjmować pacjentów, ale mój zdrowy rozsądek zniknął. Rzuciłam się na tego niczego się niespodziewającego człowieka, Dosłownie zerwałam się z krzesła, stanęłam na nim, przeskoczyłam na stolik, a potem rzuciłam się na faceta."


Vi Keeland to autorka, którą pokochały tysiące czytelniczek. Dzięki swoim powieścią wzbudzała w nas - czytelnikach nadzieje na lepsze jutro, szczęśliwe zakończenie czy też, że wszystko się może zdarzyć jeśli czegoś bardzo chcemy. Seria MMA skradła moje serducho, a Vi znalazła tam swoje miejsce. Dużo ostatnio okładek z nagimi klatami. Nie wszystkie są fajne, ale ta akurat przypadła mi do gustu. Po wcześniejszych przygodach z autorką, liczyłam, że to będzie "Coś", jednak czegoś mi tutaj zabrakło. Mimo wszystko ta powieść warta jest poświęconej uwagi. Poznajcie Egomaniaca! 

"Jasne, byłem zazdrosny. Ale też cholernie się bałem. I zdecydowanie nie podobało mi się to, jak się czułem. Poszedłem do niej, ale nie dlatego, że musiałem być blisko, by coś powiedzieć. Po prostu nie chciałem zostawać po drugiej stronie pomieszczenia, skoro mogłem być bliżej."

Wyobraź sobie, urlop, piaszczysta plaża- wszystko co najlepsze. Niestety ten czas dobiega końca, wracasz do swojego biura, wchodzisz do SWOJEGO gabinetu i zastajesz niespodziewanego gościa. Piękną rudowłosą niewiastę, która chce cię zabić sprzętem biurowym. Okazuje się, że biedna Emerie została naciągnięta i oszukana. Facet wynajął jej biuro, które było już zajęte, mało tego - za grosze! Ale to jeszcze nic. Ona całkowicie zmienia twoje życie, nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, kiedy to robi! Najśmieszniejsze jest to, że Emerie Rose jest psychologiem prowadzącym terapię małżeńską. Drew Jagger natomiast jest jej przeciwieństwem. To jeden z najlepszych adwokatów rozwodowych. Jak możecie się domyślić jest zabójczo seksowny,  umięśniony oraz bogaty. To zaskakujące, ale autorka nie zrobiła z niego zimnego dupka. Jest czuły i troskliwy, a to plus. Chcecie się przekonać co wydarzy się między tą dwójką? Sięgnijcie po "Egomanica" autorstwa Vi Keeland

" Właśnie wyszedłem spod prysznica i ruszyłem do kuchni. Emerie stała przy kuchence w mojej koszuli, która kończyła się, w okolicy jej kolan, i przygotowywała coś, co pachniało niemal tak dobrze jak ona."

Jak już wcześniej wspomniałam zabrakło mi tutaj tego "czegoś". Książka natomiast jest warta uwagi. To typowy romans, momentami erotyk więc liczę się z tym, że wiele z was nie będzie zachwycone. Jeśli szukacie czegoś na odstresowanie, poczucie, że wszystko może się zdarzyć - nie pomijajcie tej pozycji. Autorka pokazała nam, że nawet w najgorszej sytuacji - tutaj oszustwo i strata dorobku życia, można mieć mimo wszystko szczęście. To lekka książka, szybko się czyta, ale przede wszystkim zapewnia dobrą zabawę. Czekam na kolejne książki tej autorki. Polecam!
Moja ocena 7/10
Anna Gołuch-Bidas 

Za możliwość przeczytania książki, dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu


10 komentarzy:

  1. Książkę mam już na półce i na pewno kiedyś się skuszę. Póki co nie mam ochoty na takie typowe romanse :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaopatrzyłam się już w ebooka, więc wkrótce będzie czytane ;)
    Justyna z http://livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgnę po tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tę powieść i ku mojemu zaskoczeniu bardzo mi się spodobała. To świetny romans na zrelaksowanie się po ciężkim dniu :)

    Read With Passion

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę książkę i uważam, że jak dotąd to najlepsza książka autorki. Bardzo mi się podobała i to dzięki bohaterom, którzy byli wyraziści i sarkastyczni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger