niedziela, 1 lipca 2018

Helen Hardt- "Obsesja"


"Dotknąłem jej policzka, gładząc go kciukiem. Jej skóra była jedwabista w dotyku. Zamknęła oczy, odwracając się ku mojej dłoni. Delikatnie gryzła jej wnętrze wargami. Pochyliłem głowę i dotknąłem ustami jej ust. Otworzyła się jak zawsze, ale ten pocałunek wydawał się inny."


Słyszeliście już o Sadze Braci Steelów? Jeśli nie, to koniecznie musicie nadrobić zaległości! Z pierwszej części "Pożądanie" nie koniecznie byłam zadowolona. Przyznam się, że nie zrobiła na mnie piorunującego wrażenia. Jednak druga część serii potrafi zaskoczyć! "Obsesja" to powieść pełna niespodzianek. Okładka tej książki nie jest jakaś wyjątkowa, ale do najbrzydszych również nie należy. Opis na odwrocie jest krótki i rzeczowy. Rozbudza ciekawość, a o to w tym chodzi.
"Byłem jej głodny, od pierwszej chwili, w której ją ujrzałem, i każdy pocałunek, każde dotknięcie, każda minuta, jaką z nią spędziłem, zmieniały to pożądanie w obsesję."


Druga część Sagi o braciach Steel z pewnością was zaskoczy. Nie jest mdła jak pierwsza, jest w niej sporo akcji. Czytelnik odkrywa historię owianą tajemnicą, wciągającą oraz poruszającą. Po tej pierwszej części całkowicie się tego nie spodziewałam! Autorka mnie zaskoczyła. Książka trzyma w napięciu od pierwszych stron akcji. Napisana jest z perspektywy obojga bohaterów, przez co znamy ich punkt widzenia. Podoba mi się to. Mamy możliwość poznania lepiej Talona, jego historii, emocji oraz horroru, który ciągle przeżywa. Nie dość że jako mały chłopiec doznał takich krzywd, to te demony przeszłości ciągle wracają i nie dają mu normalnie żyć. Jego wybawieniem okazuje się Jade.




Jade w tej części nie irytuje mnie już tak bardzo. Można powiedzieć, że się wyrobiła. Cóż, podobno miłość zmienia ludzi ;). Dziewczyna ciągle chce pomóc Talonowi, jednak wie, że jeśli za bardzo będzie naciskać, mężczyzna zamknie się jeszcze bardziej. Ciągle nie daje jej spokoju to, że jej facet coś przed nią ukrywa.
Jade dostaje w swojej pracy kolejne zlecenie dotyczące rodziny tak jej bliskiej. Dowiadujemy się tutaj wielu ciekawych faktów o tej rodzinie. Ze zniecierpliwieniem czekam na dalszą część! Jestem ciekawa tej tajemnicy !
"Emocje przelewały się we mnie jak gęsty syrop. targały mną sprzeczne uczucia. Radość, że Jade wraca, mieszała się z Horrorem sprzed lat, który w końcu nas rozdzielił. Ulga, że nie będzie mieszkać w domu, co byłoby dla mnie nieustanną pokusą, walczyła z szarpiącym serce bólem, że nie będę jej codziennie widywać."


Romans pomiędzy dwojgiem głównych bohaterów jest bardzo naelektryzowany. W tej części znajdziemy jeszcze więcej pikantnych opisów. Pewnie największe "fanki" erotyków nie będą zadowolone, cóż te książki nie są dla każdego. Myślę, że miłośniczki literatury kobiecej, romansów będą zadowolone. Zwrotów akcji w tej książce nie brakuje! Pełno emocji! A od tego napięcia, które towarzyszy od pierwszych stron, aż robi się gorąco! Ale wiecie co jest największym minusem tej książki? ZAKOŃCZENIE!! Czytam sobie na spokojnie, akcja, akcja, napięcie, szok, zdziwienie. Kurde, ktoś mi dalsze strony ukradł i zastąpił podziękowaniami. No ja za te podziękowania podziękuje, a poproszę dalszą część tej sagi!

"Jej. Chciałem jej. samo patrzenie na nią sprawiało, że robiłem się twardy, ale nie mogłem ot tak po prostu chwycić jej i całować. Nie po tym, jak ją potraktowałem."

Lekki styl autorki jak bardziej do mnie przemawia. Uważam, że jest przepaść pomiedzy pierwszą, a drugą częścią. Czytając pierwszą, nudziłam się, a akacja, która pojawiła się na końcu, rozbudzila we mnie ochotę na dalsze śledztwo z Jade. O emocjach juz nawet nie wspominam. Uważam, że warto sięgnąć po tę serię. Mam nadzieję że część trzecia będzie równie dobra, jak nie lepsza od tej. Polecam

Moja ocena 9/10
Anna Gołuch-Bidas 


Za możliwość przeczytania książki, dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki 


6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji czytać tej serii :) Jeszcze :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam !

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej, a żałuję. Jestem zdecydowanie na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, nie pozostaje nic inne jak tylko biec do księgarni!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja wciąż się zastanawiam czy czytać tę serię czy nie. Poczekam na wszystkie, naczytam się recenzji i zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wyzej, pierwsza część trochę zniechęca, druga to już inna bajka, zobaczymy co będzie dalej!

      Usuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger