czwartek, 28 lutego 2019

K. Bromberg - " Mój zawodnik"




Wiele z was zna i uwielbia twórczość wspaniałej K. Bromberg. W moim sercu zagościła po serii Driven, która uwielbiam! Autorka i tym razem mnie nie zawiodła. Wprowadza nas w świat baseballu, rywalizacji, miłości do ukochanego sportu oraz determinacji. Okładka książki jest niezła. Seksowny Pan zachęca aby sięgnąć i właśnie ją kupić!


"Bo myśleć, że się w kimś zakochujesz, to jedno, ale powiedzieć to na głos to coś zupełnie innego. Czegoś takiego nie da się cofnąć."



Easton Wylder to gwiazda baseballu, ciągle żyje w cieniu ojca, legendy tego sportu. Mężczyzna doznał kontuzji ramienia przez co potrzebna mu najlepsza rehabilitacja. Easton to z jednej strony dupek, takie przynajmniej sprawia wrażenie przy drużynie, w życiu osobistym jest zupełnie inny. Oddany nie tylko dziedzinie sportu, która praktykuje od lat, ale i również rodzinie czy dobroczynności. Dzięki Scout, nowej fizjoterapeutce jest szansa, że wróci do gry. 

"A o co ci chodzi w przypadku romansów? O szczęśliwe zakończenie? O mężczyznę, który jest zbyt dobry, by był prawdziwy? Bo zapewniam cię, że każdy facet ma jakieś wady, nawet ci książkowi. Natomiast szczęśliwe zakończenie zależy od włożonego wysiłku.Ciężka praca, słuchanie zamiast gadania, śmiech zamiast łez, wytrwanie zamiast uciekania i świadomość, że czasem milczenie jest najlepsze, a sporo problemów da się rozwiązać przytulaniem. Czytaj więc sobie te swoje powieści romantyczne, ale ja wolę Kinga, Folleta i Pattersona, bo nie chcę tylko czytać o trafieniu na taką miłość. Wolę sprawdzać to i podejmować ryzyko w realnym życiu."

Scout to zamknięta w sobie młoda kobieta. Kiedy ktoś wkracza na niebezpieczne tematy, momentalnie ucieka, wycofuje się. Kiedy dostaje zlecenie wyprowadzenia na prostą jednego z graczy baseballu, wie, że nie chodzi tu tylko o fizyczną formę zawodnika, ale i również o jej osobiste powody. Ona i Easton mają więcej wspólnego niż się może wydawać. Mężczyźnie udaje się do niej docierać, a w murze otaczającym jej serce pojawiają się pęknięcia. Czy romans sportowca i fizjoterapeutki to dobry pomysł? Przekonajcie się sami!

"Nie sądzę, żebym kiedykolwiek wcześniej widziała coś bardziej seksownego niż Easton Wylder. Nie mogę oderwać od niego wzroku. Nie mogę przestać myśleć, jak w końcu to zrobić."

Napięcie- TAK

Emocje - TAK

Wciągającą- TAK



"Walczyłaś z tym pocałunkiem cały dzień, a ja praktykowałem powściągliwość, tak jak mi kazałaś… Ale teraz? Teraz będę całował cię do utraty tchu, Scout, i chcę się tym rozkoszować. Dlatego na litość boską, kobieto, użyj tych swoich ust dla przyjemności, a nie do mówienia."

Twórczość autorki jest lekka i cholernie emocjonująca. Jej kreowanie bohaterów jest dokonane ze smakiem i bez przesadzenia. Bromberg dostarcza nam wszystkiego co najlepsze. "Mój zawodnik" to lekka powieść, dzięki, której miło spędzimy czas. Ja jestem na "TAK", a ty? Polecam!


Moja ocena 7/10
Anna Gołuch-Bidas 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu EditioRed













2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze niczego od tej autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię Driven autorki, mimo że jeszcze kilka tomów do nadrobienia mi zostało, co mam nadzieję zrobić w najbliższym czasie. Powyższą również jak w planach przeczytać oczywiście, szczególnie że czytałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger