niedziela, 24 lutego 2019

L.J. Shen - Święci grzesznicy "Skandal"



Bo dzieci, w przeciwieństwie do rodziców, nie patrzyły na świat przez soczewki zabarwione uprzedzeniami i nietolerancją.
Dzieci nie są rasistami.
Dzieci nie osądzają.
Dzieci nie obchodzi to, czy twój samochód kosztuje tyle, co dwie roczne pensje przeciętnego Amerykanina.
Dzieci lubią się bawić.
Dzieci są niczym nieskażone.
Ale ja taki nie byłem.



Bardzo czekałam na kontynuację serii Święci grzesznicy! Książki autorstwa L.J  Shen przypadły mi do gustu, nie można się z nimi nudzić i z pewnością nie są przewidywalne. I ta część serii utrzymana jest w stylu Brutala. Na okładce widzimy przystojniaka z HotHollis. Okładka nie wyróżnia się może na tle tylu męskich klat, ale za to w środku znajdziecie coś ciekawego.

"I pamiętaj, zacznij doceniać zniszczone przez życie osoby. Nigdy nie wiadomo, do czego jesteśmy zdolni, bo gdy już ktoś nas złamał, kolejny cios jest niczym."

Trent Rextoth nie zawsze był bogaty. Jego początku były trudne. Bieda, która dotykała jego rodzinę to już odpadły czas, jednak wspomnienia zostają. Wspomnienia o stypendium sportowym również pozostały. Cichy, bo tak go nazywają ma wspaniałą córkę Lune, która nie jest zwyczajnym dzieckiem, ma pewien malutki problem. Jaki? Przeczytajcie książkę.
Edie to seksowna osiemnastolatka. Pochodzi z bogatej rodziny, jedyne czego pieniądze dać jej nie mogą, to miłość rodzicielska. Kocha surfing, lecz tego też nie nie wolno. Soboty to jej dzień święty, spędza go z pewna wyjątkową, tajemniczą osobą. Dziewczyna żeby się utrzymać i jakoś żyć, kradnie. Okrada tylko tych bogatych, którym nie ubędzie zbyt wiele. Jej nienawiść do bogactwa jest wręcz namacalna. Kiedy jej ojciec tyran zarządza, że jego córka będzie pracować w firmie, wszystko się zmienia.


"Kiedy nie mówisz, ludzie zakładają, że nie słuchasz. Przestają prosić cię o przysługi. Przestajesz ich obchodzić. Ludzie uwielbiają dźwięk głosów, swoich i innych."

Książka przesiąknięta jest emocjami. Intrygi, które towarzyszą nam przy czytaniu tych serii są niesamowite. Niemal z zapartym tchem czytałam całą książka, to w jaki sposób autorka dożyje dla nas dawkę emocji, napięcia i akcji jest niesamowita. Shen jest jedną z moich ulubionych autorek. Moje serce skradła pierwszym tomem, "Intryga", który był jednym z najlepszych tomów tej serii. Jeśli jeszcze się zastanawiacie czy sięgnąć właśnie po tą serię, to aż się dziwię. Jest świetna! Nie będziecie się nudzić. Polecam!
Moja ocena 7/10 

Anna Gołuch-Bidas

Za możliwość przeczytania książki, dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki.

2 komentarze:

  1. Atak emocjonalna i zachęcająca recenzja, mocno kusi, by sięgnąć po książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na półce pierwszy tom, ale jakoś ciągle mi z nim nie po drodze. Oczywiście przeczytam na pewno, jak i pozostałe części, ale kiedy to nastąpi to nie wiem. Jednak już się za nie zabiorę, to mam nadzieję, że mi spodobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger