wtorek, 26 lutego 2019

Meredith Wild, Chelle Bliss- "Zmysłowa dziewczyna z miasta"



"Jesteśmy jak rzeki, przystojniaku. Płyniemy przez życie, dotykając różnych miejsc i zmieniając krajobraz wokół. Ale w głębi nurtu pozostajemy tacy sami. Jesteśmy wodą, mułem i kamieniami."

Kochani byłam bardzo ciekawa tej pozycji. Udało mi się ją skończyć we w miarę krótkim czasie. Książka jest przede wszystkim lekka. Za dużo akcji nie możecie się spodziewać no chyba, że wyjazd człowieka z gór do LA. Czy okładka jest wyjątkowa? Niekoniecznie. Przedstawia dwoje zakochanych w sobie ludzi, czyli dokładnie to co zawierają zapisane strony. Na odwrocie możecie przyjrzeć się kolejnym częścią twórczości Meredith Wild i Chelle Bliss. O czym jest ta powieść? Spójrzcie niżej.

"Jej słowa spadają na mnie jak cios, pozbawiają mnie tchu. A ona znów się o mnie ociera."


Zdrada, ból, rozwód, niechęć, niemoc. Autorka pokazuje nam jak rozwód wpływa na główną bohaterkę. Madison aby zacząć wszystko od nowa po zakończeniu wieloletniego związku, wybiera się na totalne zadupie. Spa położone jest w urokliwej mieścinie. Pewnego dnia przez przypadek poznaje tajemniczego, seksownego mężczyznę. Górski człowiek dostarcza jej miliony orgazmów, nie nie przesadzam. W tej powieści znajdziecie bardzo wiele seksu, w sumie tylko seks. Para kochanków zaszywa się w górskiej chacie, gdzie uprawiają miłość cały czas. Momentami było to aż uciążliwe, ileż można. Jak ułoży się życie tak dwóch różnych osób? Przekonajcie się sami.


"W jej oczach błyszczą zły. A mnie ogarnia strach, że wszystko popsułem."



Z pozoru lekka i dość przyjemna powieść. Momentami można było się nudzić, szczególnie jeśli przez 90% książki czytamy tylko o wielkim członku i dostarczaniu orgazmów. Nie jest to wybitnie niezwykła książka. Nie wywarła na mnie takiego wrażenia jakie zakładałam. Niestety czegoś mi tutaj zabrało, nie tylko akcji, jakiś manipulacji czy dramatu, ale takiego dobrego wykonania. Pomysł na fabułę fajny, ale wykonanie niekoniecznie. Co będzie w dalszych częściach? Nie wiem, ale z pewnością przeczytam i się z wami podzielę moimi spostrzeżeniami.
Tej serii nie mówię nie, mówię wykaż się.

Moja ocena 4/10

Anna Gołuch-Bidas

Za możliwość przeczytania książki dziękuję, Wydawnictwu Edipresse Książki

2 komentarze:

  1. Szkoda czasu, szczególnie że na mojej liście jest setki książek, które chcę przeczytać dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger