piątek, 19 stycznia 2018

Eve Jagger - Sexy Bastard: "Cash"


Ostatnim razem miałam okazję recenzować książkę Eve Jagger, pierwszą część serii: Sexy Bastard „Hard”, dziś natomiast chciałabym was zapoznać z częścią drugą tego cyklu czyli „Cash”. Jeśli ktoś z was jeszcze nie miał okazji przeczytania tej serii – gorąco zachęcam. Wydawnictwo Kobiece, naprawdę lubi nas rozpieszczać swoimi perełkami.
"Założę się, że nie  tylko jego historie by tak na mnie zadziałały. HEJ OGARNIJ SIĘ, karcę się w duchu. Czy ja naprawdę rozważałam fizyczne rozkosze z Cashem Gardnerem? Chyba na prawdę za długo trwam w celibacie. Oczywiście Cash to przystojniak, ale jest tez moim przyjacielem. Nie zapominaj o tym Savy."

W tej powieści poznajemy losy przyjaciół głównych bohaterów poprzedniej części. Savannah- najlepszą przyjaciółkę Cassie, prawniczkę z ciętym języczkiem oraz Casha, który jest współwłaścicielem kilku barów, barmanem oraz przyjacielem Rydera i reszty. „Hard” pokazał nam, Casha jako dobrego człowieka, oddanego swojej nowej rodzinie czyli chłopakom, który co noc może mieć inna kobietę w swoim łóżku. Dla mężczyzny nie liczył się związek, ani miłość – to nie dla niego. W tej części zmienia się bardzo wiele. Autora pokazała nam emocjonalną przemianę głównego bohatera, krok po kroku. Jego dojrzewanie do coraz poważniejszych decyzji, zapiera dech w piersiach. Jednak nie może być zbyt kolorowo. Cash owszem, zmienia się, ale i cofa. Skrywa przed wszystkimi wielką tajemnicę, która tak naprawdę niszczy go od środka. 

"Mimowolnie się uśmiecham. Przy Cashu wszystko wydaje się taki łatwe. Ostatnim razem, kiedy żyło mi się tak prosto, osunęła się pode mną ziemia. Jednak dzisiejsza noc niesie ze sobą jakąś naukę na przyszłość, to taką, że nie mogę liczyć na to, że Cash przyjdzie mi z pomocą."
Savannah nie ma szczęścia do mężczyzn. Próbuje randkować, ale za każdym razem spotyka coraz to gorszych facetów. Jednak jest tylko jedna osoba, która ją pociesza i nie osądza – Cash. Autorka pokazuje nam w tej części prawdziwe oblicze tej kobiety. Savy, jest miła ale do czasu, ma cięty język i nie boi się używać wulgaryzmów, ale pod tą ostrością skrywa, również wielkie emocje - strach, zazdrość czy tęsknotę. Kobieta przyszłości, niezależna, ale pragnąca miłości. 
"Kładę dłoń na jej udzie i czekam na reakcję. Kiedy mnie nie odpycha, kuszę los i sięgam wyżej. Jej uśmiech wystarczy mi za wszystko - daje mi znak, że przyjmuje moją propozycję. Niczego więcej nie potrzebuję. jestem gotowy rozsunąć jej nogi i smakować ją aż wszelkie myśli wyparują mi z głowy i zostanie tylko ona. Tylko jej słodka cipka i moje usta."
Jeśli pierwsza część serii, "Hard" was zaciekawiła to myślę, że część drugą pokochacie. "Cash" to książka przepełniona miłością, zazdrością oraz napięciem. Jest grubsza niż poprzednia. Zawiera więcej ciekawych wątków. Ciekawa okładka przykuwa wzrok i zatrzymuje swoim wnętrzem. Jest napisana lekkim stylem, zawiera wulgaryzmy, które dodają pikanterii całej historii. Jak najbardziej ją polecam ! 

Anna Gołuch-Bidas


Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zapiski książkoholiczki , Blogger